Kan jag betala manuellt om det ej dragits från autogirot?

Om bankkontot för autogirot fortfarande är aktivt behöver du inte göra någonting.

När du missar första betalningen via autogiro gör vi nya uttagsförsök i mitten och sen i slutet av månaden, för ditt deltagande i nästa månads spelomgång.

Om du behöver ändra konto för autogiro tar du kontakt med din nuvarande bank och ber dem flytta medgivandet till det nya kontot.

Fick du svar på din fråga?

Gör gärna vårt självtest och läs om vår syn på spelansvar.

Spelar du för mycket? Ring Stödlinjen 020‑81 91 00

Spel för dig över 18 år

Lotterilicens beviljad för
Svenska Postkodföreningen
Box 193, 101 23 Stockholm
Org.nr: 802416‑1146
Tel: 08‑509 270 00

Vi stöder Reklam­ombuds­mannen för etisk reklam.

Sper företräder spelbranschen i Sverige

ISO 27001-certifierade