Vad händer om jag missar en betalning?

Ingen fara på taket! 😊

Autogiro
När du betalar via autogiro sker nya uttagsförsök i mitten och i slutet av månaden för deltagande i nästa månads spelomgång.

Kort
Betalar du via kort sker nya uttagsförsök i slutet av månaden för nästa månads spelomgång.

Faktura
Om vi inte mottar din betalning på förfallodatum deltar inte lotten den avsedda spelomgången. Självklart får du en ny faktura nästa månad!

Gör gärna vårt självtest och läs om vår syn på spelansvar.

Spelar du för mycket? Ring Stödlinjen 020‑81 91 00

Spel för dig över 18 år

Lotterilicens beviljad för
Svenska Postkodföreningen
Box 193, 101 23 Stockholm
Org.nr: 802416‑1146
Tel: 08‑509 270 00

Vi stöder Reklam­ombuds­mannen för etisk reklam.

Sper företräder spelbranschen i Sverige

ISO 27001-certifierade