Hur avslutar jag min lott?

För att avsluta en lott finns tre alternativ:

  • Telefon: Det snabbaste alternativet är att ringa kundservice på 0771-22 55 22, helgfria vardagar mellan kl. 8:00-18:00.
  • E-post: Mejla ditt kund- eller personnummer samt information om vilken/vilka lotter du önskar avsluta till kundservice@postkodlotteriet.se.
  • Mina Sidor: Betalar du med kort eller autogiro går det också bra att avsluta lotter själv genom att logga in med BankID på Mina Sidor och klicka på Mina Lotter.

Det är ingen bindningstid i Postkodlotteriet och du kan avsluta när som helst. Självklart är det gratis att avsluta din/dina lotter när du gör det via vår Kundservice eller på Mina Sidor.

Fick du svar på din fråga?

Gör gärna vårt självtest och läs om vår syn på spelansvar.

Spelar du för mycket? Ring Stödlinjen 020‑81 91 00

Spel för dig över 18 år

Lotterilicens beviljad för
Svenska Postkodföreningen
Box 193, 101 23 Stockholm
Org.nr: 802416‑1146
Tel: 08‑509 270 00

Vi stöder Reklam­ombuds­mannen för etisk reklam.

Sper företräder spelbranschen i Sverige

ISO 27001-certifierade