Varför kan vi inte ha en gemensam mejladress?

Av säkerhetsskäl kan vi inte registrera samma mejladress på två prenumerationer.

Det beror på att vi skickar personlig information via mejl till våra kunder som kan innehålla personuppgifter, information om betalningar och vinster.

Det går bra att köpa en lott utan att ange en mejladress, då skickar vi information via sms och brev istället.

Om du vill ha hjälp att lägga upp en lott utan mejladress är du varmt välkommen att kontakta oss.

Fick du svar på din fråga?

Gör gärna vårt självtest och läs om vår syn på spelansvar.

Spelar du för mycket? Ring Stödlinjen 020‑81 91 00

Spel för dig över 18 år

Lotterilicens beviljad för
Svenska Postkodföreningen
Box 193, 101 23 Stockholm
Org.nr: 802416‑1146
Tel: 08‑509 270 00

Vi stöder Reklam­ombuds­mannen för etisk reklam.

Sper företräder spelbranschen i Sverige

ISO 27001-certifierade