Hur ändrar jag mobilnummer i Vinstvalet?

Kontakta oss via mejl eller telefon och meddela ditt aktuella mobilnummer. Då kommer vi att uppdatera det och skicka information om din leverans om vinstvalet redan är på väg.

Inte beställt ännu?
Om ditt mobilnummer inte stämmer överens med uppgifterna på din kundprofil när du ska beställa i Vinstvalet kan du uppdatera dina kontaktuppgifter genom att logga in på Mina Sidor och klicka på Min Profil.

Fick du svar på din fråga?

Gör gärna vårt självtest och läs om vår syn på spelansvar.

Spelar du för mycket? Ring Stödlinjen 020‑81 91 00

Spel för dig över 18 år

Lotterilicens beviljad för
Svenska Postkodföreningen
Box 193, 101 23 Stockholm
Org.nr: 802416‑1146
Tel: 08‑509 270 00

Vi stöder Reklam­ombuds­mannen för etisk reklam.

Sper företräder spelbranschen i Sverige

ISO 27001-certifierade